English | Türkçe
Αρχική Σελίδα | Συνήθεις Ερωτήσεις | Χάρτης Πλοήγησης | Συνδέσεις | Επικοινωνία
Κυπριακή ΔημοκρατίαΤμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη
Αναζήτηση: Αναζήτηση


Νέα & Εκδηλώσεις

English Türkçe
Πίσω στη Προηγούμενη Σελίδα
ΕκτύπωσηΕκτύπωση

Ενημέρωση > Νέα & Εκδηλώσεις > Αρχείο Νέων & Εκδηλώσεων

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
  1. Σε συνέχεια της ανακοίνωσης 12/04/2018 «Ανακοίνωση – Αριάδνη» και στα πλαίσια της προσπάθειας για καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού, το Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη ανακοινώνει ότι όσον αφορά την εγγραφή των χρηστών του συστήματος Ηλεκτρονικής Καταχώρησης Εγγράφων του ΤΕΕΕΠ σας ενημερώνουμε ότι έχετε την επιλογή να εγγραφείτε και σαν οργανισμός, και χρησιμοποιώντας τους κωδικούς της εγγραφής αυτής, να προχωρήσετε μέσω του συστήματος Αριάδνη στην δημιουργία βοηθών όπως επεξηγείται στους πιο κάτω συνδέσμους.

    Με τη δημιουργία βοηθών και μέσω της ενοποίησης λογαριασμών, διευκολύνεται η ανάθεση των λογαριασμών που είχατε μέχρι σήμερα στο σύστημα ΤΕΕΕΠ, σε διαφορετικούς βοηθούς ώστε να γίνεται ξεχωριστά η διαχείριση τους.

    Οδηγίες εγγραφής φαίνονται στον σύνδεσμο: Διαδικασία Εγγραφής στην Αριάδνη

    Οδηγίες για τη δημιουργία βοηθών φαίνονται στον σύνδεσμο: Διαδικασία Δημιουργίας Χρηστών/Βοηθών

    Για περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια σχετικά με την εγγραφή στην Αριάδνη επικοινωνήστε στο ariadnisupport@dits.mof.gov.cy

    Μετά την εγγραφή και αν επιθυμείτε την δημιουργία βοηθών στην «Αριάδνη» θα πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που περιγράφεται στη σχετική ανακοίνωση του ΤΕΕΕΠ με τίτλο «ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΩΣΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΕΕΠ ΚΑΙ ΑΡΙΑΔΝΗ».

    Παρακαλώ προσοχή στην ενοποίηση των λογαριασμών σας που έχετε στο σύστημα Ηλεκτρονικής Καταχώρησης Εγγράφων γιατί όταν ενωθούν οι χώροι εργασίας 2 ή περισσοτέρων χρηστών μετά είναι δύσκολος ο διαχωρισμός. Προτιμότερο είναι ο κάθε χρήστης να δημιουργηθεί σαν ξεχωριστή οντότητα (βοηθός) κάτω από τον Οργανισμό και να ενοποιήσει τον δικό του λογαριασμό για παρακολούθηση και έλεγχο του δικού του χώρου εργασίας.


2. Σε συνέχεια της ανακοίνωσης 02/02/2018 και στα πλαίσια της προσπάθειας συμμόρφωσης των εταιρειών με την υποχρέωση καταβολής των οφειλόμενων Ετήσιων Τελών για τα έτη 2012-2015, το Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη ανακοινώνει την παραχώρηση παράτασης μέχρι τις 30/04/2018, λόγω του ενδιαφέροντος που έχει επιδειχθεί για συμμόρφωση των εταιρειών.

3. Όσον αφορά την έρευνα μέχρι να διορθωθεί το πρόβλημα σύνδεσης που προκύπτει με την Αριάδνη, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις δωρεάν πληροφορίες μέσω της ιστοσελίδας του Εφόρου Εταιρειών επιλέγοντας «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες» και μετά «Αναζήτηση».

4. Επιπρόσθετα σας ενημερώνουμε ότι για όλες τις υπηρεσίες του Εφόρου Εταιρειών εξακολουθεί να ισχύει και η επιλογή πληρωμών μέσω του Ταμείου του Τμήματος.

5. Τέλος σας ευχαριστούμε για την κατανόηση που επιδεικνύετε καθώς γίνονται προσπάθειες για την επίλυση όλων των τεχνικών προβλημάτων από την ομάδα τεχνικής υποστήριξης.


Ευχαριστούμε για την κατανόηση και απολογούμαστε για την ταλαιπωρία.

Για καλύτερη απεικόνιση του Διαδικτυακού Τόπου συνιστάται ανάλυση οθόνης: 1024 με 768 pixels

©2005 - 2018 Κυπριακή Δημοκρατία, Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού
Τμήμα Εφόρου Εταιρειών και Επίσημου Παραλήπτη
Αρχική Σελίδα | Κυβερνητική Πύλη Διαδικτύου | Αποποίηση | Υπεύθυνος Σελίδας