Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή

ΥΠΟΒΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ/ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ - Δάνεια και Πιστώσεις



Το Παράπονο σας σχετίζεται με:


ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Ή ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΙΝ ΣΥΝΑΨΕΤΕ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΕΤΕ (ΔΗΛ. ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΤΕ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ

ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΝΩΡΙΤΕΡΑ

ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ …